با هدف تبیین فضای برگزاری کنفرانس دوازدهم در بستر فضای مجازی، تلاش شد الگوی مفهومی طراحی و وظایف دانشگاه میزبان و دانشگاههای همکار در آن مشخص شود. سپس در جلسه مشترک هیئتمدیره انجمن اقتصادکشاورزی ایران، مدیران گروههای اقتصادکشاورزی دانشگاه میزبان و دانشگاههای همکار این الگوی مفهومی ارائه و تشریح شد. در مرحله بعد الگوی مفهومی برای این مدیران ارسال شد تا هیئت مدیره انجمن نقطهنظرات اصلاحی و پیشنهادی آنها را بر الگوی مفهومی داشته باشند. با توجه به عدم دریافت پیشنهاد، الگوی مفهومی و وظایف دانشگاه میزبان و دانشگاههای همکار به شرح ذیل مورد تصویب هیئتمدیره انجمن اقتصادکشاورزی ایران قرار گرفت:
وظایف دانشگاه میزبان:
-
ایجاد زیرساختهای برگزاری مجازی کنفرانس
-
مدیریت اجرایی تبلیغات محیطی در فضای مجازی
-
برنامهریزی اجرایی کل کنفرانس با مشارکت دانشگاههای همکار
-
برگزاری مراسم افتتاحیه، سخنرانیهای کلیدی و ملی، میزگردهای تخصصی و اختتامیه با پوشش ملی در تالار مجازی به آدرس vroom. …ac.ir/…. و اینستاگرام
-
مدیریت برگزاری پانل ارائه مقالات دو محور کلیدی کنفرانس در سالن مجازی به آدرس vroom. …ac.ir/….
وظایف دانشگاههای همکار:
-
مدیریت برگزاری پانل ارائه مقالات یکی از محورهای کلیدی کنفرانس در اتاق مجازی به آدرس vroom. …ac.ir/….
-
کمک به تبلیغات در دانشگاه، استان و در گروه هدف دانشجویان و کارشناسان به شکل مجازی
|