انجمن اقتصاد کشاورزی ایران- صفحه اصلی
گزارش شماره ۱۰ دوازدهمین کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی ایران

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1399/10/15 | 
با هدف تبیین فضای برگزاری کنفرانس دوازدهم در بستر فضای مجازی، تلاش شد الگوی مفهومی طراحی و وظایف دانشگاه میزبان و دانشگاههای همکار در آن مشخص شود. سپس در جلسه مشترک هیئتمدیره انجمن اقتصادکشاورزی ایران، مدیران گروههای اقتصادکشاورزی دانشگاه میزبان و دانشگاههای همکار این الگوی مفهومی ارائه و تشریح شد. در مرحله بعد الگوی مفهومی برای این مدیران ارسال شد تا هیئت مدیره انجمن نقطهنظرات اصلاحی و پیشنهادی آنها را بر الگوی مفهومی داشته باشند. با توجه به عدم دریافت پیشنهاد، الگوی مفهومی و وظایف دانشگاه میزبان و دانشگاههای همکار به شرح ذیل مورد تصویب هیئتمدیره انجمن اقتصادکشاورزی ایران قرار گرفت:
 
وظایف دانشگاه میزبان:
  • ایجاد زیرساختهای برگزاری مجازی کنفرانس
  • مدیریت اجرایی تبلیغات محیطی در فضای مجازی
  • برنامهریزی اجرایی کل کنفرانس با مشارکت دانشگاههای همکار
  • برگزاری مراسم افتتاحیه، سخنرانیهای کلیدی و ملی، میزگردهای تخصصی و اختتامیه با پوشش ملی در تالار مجازی به آدرس vroom. …ac.ir/….  و اینستاگرام
  • مدیریت برگزاری پانل ارائه مقالات دو محور کلیدی کنفرانس در سالن مجازی به آدرس   vroom. …ac.ir/….
 
وظایف دانشگاههای همکار:
  1. مدیریت برگزاری پانل ارائه مقالات یکی از محورهای کلیدی کنفرانس در اتاق مجازی به آدرس vroom. …ac.ir/….
  2. کمک به تبلیغات در دانشگاه، استان و در گروه هدف دانشجویان و کارشناسان به شکل مجازی
نشانی مطلب در وبگاه انجمن اقتصاد کشاورزی ایران:
http://iranianaes.ir/find-1.121.208.fa.html
برگشت به اصل مطلب